BASF IT Services neemt voor 5 jaar de verantwoordelijkheid op zich voor een storingsvrij gebruik van zo'n 19.500 Lotus Notes- en 8.500 Microsoft Exchange-postvakken van KBC. Het contract heeft een waarde van "meerdere miljoenen euro's", aldus beide partijen.Erbovenop komen ook mobile services, oftewel de synchronisatie tussen BlackBerry-apparaten en het mailsysteem, voor ongeveer 300 gebruikers. Met het zogenaamde 'Second Level Support' neemt BASF IT Services ook de ondersteuning over van alle e-mailgebruikers waarvan de problemen niet direct door de service-helpdesk van KBC kunnen worden opgelost.Door het beschikbaar stellen van SMTP (Simple Mail Transfer Protocol)-diensten zorgt de it-dienstenleverancier ook voor een snelle en beveiligde verbinding tussen de interne e-mailsystemen bij KBC en internet. Dat omvat ook alle diensten rond anti-spam- antivirus- en firewallbescherming van het klantensysteem.KBC ICT sloot begin dit jaar een s[amenwerkingsovereenkomst met BASF IT Services] om ook corporate klanten te bedienen in de externe it-markt. Het contract is dus zonder meer een gevolg van de goede contacten tussen beide it-dienstverleners. Volgens KBC ICT is BASF IT Services veel meer ervaren in het beheer van e-mailsystemen, wat de kwaliteit ten goede komt.

BASF IT Services neemt voor 5 jaar de verantwoordelijkheid op zich voor een storingsvrij gebruik van zo'n 19.500 Lotus Notes- en 8.500 Microsoft Exchange-postvakken van KBC. Het contract heeft een waarde van "meerdere miljoenen euro's", aldus beide partijen.Erbovenop komen ook mobile services, oftewel de synchronisatie tussen BlackBerry-apparaten en het mailsysteem, voor ongeveer 300 gebruikers. Met het zogenaamde 'Second Level Support' neemt BASF IT Services ook de ondersteuning over van alle e-mailgebruikers waarvan de problemen niet direct door de service-helpdesk van KBC kunnen worden opgelost.Door het beschikbaar stellen van SMTP (Simple Mail Transfer Protocol)-diensten zorgt de it-dienstenleverancier ook voor een snelle en beveiligde verbinding tussen de interne e-mailsystemen bij KBC en internet. Dat omvat ook alle diensten rond anti-spam- antivirus- en firewallbescherming van het klantensysteem.KBC ICT sloot begin dit jaar een s[amenwerkingsovereenkomst met BASF IT Services] om ook corporate klanten te bedienen in de externe it-markt. Het contract is dus zonder meer een gevolg van de goede contacten tussen beide it-dienstverleners. Volgens KBC ICT is BASF IT Services veel meer ervaren in het beheer van e-mailsystemen, wat de kwaliteit ten goede komt.