Koen Delvaux wordt hoofd consumenteninnovatie bij Proximus

Koel Delvaux is het nieuwe (en eerste) Head of Consumer Innovation bij Proximus. © Koen Delvaux
Pieterjan Van Leemputten

Op zoek gaan naar nieuwe diensten en producten die telecomoperatoren nog niet aanbieden. Dat wordt de taak van de nieuwe Head of Consumer Innovation bij Proximus.

Delvaux werkte de afgeliopen twee jaar bij Lampiris en kort bij VRT. Hij was de afgelopen jaren actief als consultant, maar kiest nu weer voor een vaste functie op een nieuwe afdeling bij Proximus.

“Het aanbod dat we vandaag hebben is goed en we innoveren daar ook in, maar de telco van morgen is niet die van vandaag,” zegt Delvaux. “Mijn team gaat op zoek naar nieuwe diensten die we naar de markt kunnen brengen.”

Delvaux zal binnen de consumentenafdeling van Proximus een (nog te vervolledigen) team van vijf mensen leiden. Daar tegenover staat het team van Jan Sonck, die op zoek gaat naar nieuwe innovaties voor de enterprise-markt.

Voor Delvaux wordt het alvast een uitdaging om zijn domein precies te kaderen. “Er is veel ruimte voor innovatie, maar we moeten dat ook afbakenen en vastleggen wat we naar de klant willen brengen.”

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content