Jonker (39) was tevoren werkzaam bij Apple Computer, waar hij onder andere verantwoordelijk was voor de iPod-afzet in het retailkanaal. Verder heeft hij jarenlange ervaring in zowel de reseller- als retailkanalen.Netgear gaat zich in 2007 in toenemende mate richten op organisaties die willen overstappen van unmanaged en/of managed switches naar smart switches. Dit biedt hen verschillende voordelen, waaronder eenvoudiger en goedkoper beheer en een lagere Total Cost of Ownership. Jonker: "We willen dan ook graag praten met resellers die zich op de kmo -markt richten en daar onze nieuwe switches willen inzetten. De nieuwste generatie smart switches van Netgear heeft meer mogelijkheden dan veel van de level 2 en 3 managed switches die nu worden gebruikt en tegen een fractie van de prijs en zonder dure en ingewikkelde managementsoftware. Dit betekent dat resellers goedkopere krachten kunnen inzetten om de netwerken van hun klanten te beheren en niet langer gedwongen zijn om duizenden euro's per persoon in applicatietraining te investeren."Michel van den Berg, die sinds begin 2004 de functie van countrymanager Benelux vervulde, gaat zich in Europa, het Midden-Oosten en Afrika richten op het uitbouwen van Netgear's service provider-markt. Deze belangrijke marksector was in het derde kwartaal van 2006 goed voor 23 procent van de totale wereldwijde omzet van het bedrijf. Netgear heeft daarom een speciale Service Provider Business Unit (SPBU) opgericht, die zich exclusief richt op de verkoop van producten via service providers. Van den Berg is verantwoordelijk voor verkoopactiviteiten van de SPBU in EMEA.

Jonker (39) was tevoren werkzaam bij Apple Computer, waar hij onder andere verantwoordelijk was voor de iPod-afzet in het retailkanaal. Verder heeft hij jarenlange ervaring in zowel de reseller- als retailkanalen.Netgear gaat zich in 2007 in toenemende mate richten op organisaties die willen overstappen van unmanaged en/of managed switches naar smart switches. Dit biedt hen verschillende voordelen, waaronder eenvoudiger en goedkoper beheer en een lagere Total Cost of Ownership. Jonker: "We willen dan ook graag praten met resellers die zich op de kmo -markt richten en daar onze nieuwe switches willen inzetten. De nieuwste generatie smart switches van Netgear heeft meer mogelijkheden dan veel van de level 2 en 3 managed switches die nu worden gebruikt en tegen een fractie van de prijs en zonder dure en ingewikkelde managementsoftware. Dit betekent dat resellers goedkopere krachten kunnen inzetten om de netwerken van hun klanten te beheren en niet langer gedwongen zijn om duizenden euro's per persoon in applicatietraining te investeren."Michel van den Berg, die sinds begin 2004 de functie van countrymanager Benelux vervulde, gaat zich in Europa, het Midden-Oosten en Afrika richten op het uitbouwen van Netgear's service provider-markt. Deze belangrijke marksector was in het derde kwartaal van 2006 goed voor 23 procent van de totale wereldwijde omzet van het bedrijf. Netgear heeft daarom een speciale Service Provider Business Unit (SPBU) opgericht, die zich exclusief richt op de verkoop van producten via service providers. Van den Berg is verantwoordelijk voor verkoopactiviteiten van de SPBU in EMEA.