Railtime werd oorspronkelijk ontwikkeld door spoorwegnetbeheerder Infrabel, maar na de hervorming van de spoorwegen kwam de reizigersinformatie terecht bij de NMBS. Daardoor waren er twee verschillende diensten, wat soms leidde tot 'tegenstrijdige informatie en een zekere verwarring bij onze klanten', aldus de NMBS.

Daarom werd beslist alles te centraliseren. 'We weten dat er heel wat mensen gebruik maken van Railtime, dus hebben we erop gelet dat alle functies van Railtime opgenomen zijn in de tools van NMBS', benadrukt de spoorwegmaatschappij. Bovendien kan je er bijvoorbeeld ook tickets kopen en een deur-tot-deurplanning opvragen.

(Belga/MI)

Railtime werd oorspronkelijk ontwikkeld door spoorwegnetbeheerder Infrabel, maar na de hervorming van de spoorwegen kwam de reizigersinformatie terecht bij de NMBS. Daardoor waren er twee verschillende diensten, wat soms leidde tot 'tegenstrijdige informatie en een zekere verwarring bij onze klanten', aldus de NMBS. Daarom werd beslist alles te centraliseren. 'We weten dat er heel wat mensen gebruik maken van Railtime, dus hebben we erop gelet dat alle functies van Railtime opgenomen zijn in de tools van NMBS', benadrukt de spoorwegmaatschappij. Bovendien kan je er bijvoorbeeld ook tickets kopen en een deur-tot-deurplanning opvragen. (Belga/MI)