Het bedrijf bereikt die kaap een dikke drie jaar na de lancering van het Love Trio-aanbod (internet, tv en mobiel) en een jaar na de introductie van Love Duo (internet en mobiel).

'Relevant alternatief'

Orange Belgium biedt met zijn Love-portfolio naar eigen zeggen een 'sterk en relevant alternatief' op een markt die lange tijd gedomineerd werd door de gevestigde spelers, Telenet en Proximus. Dat is volgens het telecombedrijf mede te danken aan de inspanningen die zijn gebeurd om de regelgeving voor wholesale-toegang tot de kabelnetwerken te verbeteren. Orange Belgium benadrukt in een persbericht ook dat de prijs van de convergente bundels sinds de lancering in 2016 niet is gestegen.

Het bedrijf bereikt die kaap een dikke drie jaar na de lancering van het Love Trio-aanbod (internet, tv en mobiel) en een jaar na de introductie van Love Duo (internet en mobiel).Orange Belgium biedt met zijn Love-portfolio naar eigen zeggen een 'sterk en relevant alternatief' op een markt die lange tijd gedomineerd werd door de gevestigde spelers, Telenet en Proximus. Dat is volgens het telecombedrijf mede te danken aan de inspanningen die zijn gebeurd om de regelgeving voor wholesale-toegang tot de kabelnetwerken te verbeteren. Orange Belgium benadrukt in een persbericht ook dat de prijs van de convergente bundels sinds de lancering in 2016 niet is gestegen.