In zijn nieuwe rol wordt Xhonneux vicepresident Marketing bij SAS EMEA (Europa, Midden-Oosten en Afrika). Hij gaat er de marketingactiviteiten van het bedrijf verder ontwikkelen en moderniseren.

Xhonneux is zeker geen onbekende bij SAS. Hij begon er in 1994 als technisch consultant en vervulde er verschillende functies, onder meer in pre-sales. Vorig jaar werd hij als regional marketing director voor SAS South-West Europe ook even interim country manager van SAS België. Van opleiding is hij commercieel ingenieus (UCL) en haalde hij een MBA international management bij de McGill University in Canada.

In zijn nieuwe rol wordt Xhonneux vicepresident Marketing bij SAS EMEA (Europa, Midden-Oosten en Afrika). Hij gaat er de marketingactiviteiten van het bedrijf verder ontwikkelen en moderniseren.Xhonneux is zeker geen onbekende bij SAS. Hij begon er in 1994 als technisch consultant en vervulde er verschillende functies, onder meer in pre-sales. Vorig jaar werd hij als regional marketing director voor SAS South-West Europe ook even interim country manager van SAS België. Van opleiding is hij commercieel ingenieus (UCL) en haalde hij een MBA international management bij de McGill University in Canada.