RealDolmen beheert servicedesk Telenet

‘Eén van de belangrijkste managed services contracten’

RealDolmen heeft een contract afgesloten met Telenet voor het beheer van de interne IT Service Desk. De dienstenleverancier maakt gewag van ‘één van de belangrijkste managed services contracten tot op heden.’

Een team van 13 medewerkers van RealDolmen gaat nog deze maand van start met de nieuwe dienstverlening. Zij moeten een mix van middelen inzetten op maat van de noden en verwachtingen van de verschillende Telenet-gebruikers. Dat zijn er zo’n 2000, verspreid over 13 sites in België.

De nieuwe IT Service Desk van Telenet zal niet enkel bereikbaar zijn via telefoon en e-mail, maar ook via geïntegreerde tools en ondersteuning ter plaatse (walk-in). “Gebruikers willen onmiddellijk en actief geholpen worden, in een herkenbare taal’, aldus business strategy manager Conny Van den Steen van RealDolmen.

“Wij willen met Telenet meedenken, de totaalbeleving voor hun gebruikers nog verhogen, en tegelijkertijd de totaalkost voor hun it verminderen”, zo heet het. Telenet wil geen indicatie geven van de contractwaarde, maar het zou gaan om enkele miljoenen euro’s.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content