SAS gaat een strategische alliantie aan met RealDolmen. Beide bedrijven willen samen focussen op analytics.

Concreet zal SAS Visual Analytics een fundamenteel onderdeel worden in het Business Insights aanbod van RealDolmen. Die laatste wil duidelijk meer focussen op dit domein. "Voor ons is het duidelijk: Analytics is het nieuwe BI", zegt Dimitri Maesfranckx, divisiemanager Business Insights bij RealDolmen.

Analytics is volgens het bedrijf uit de nichemarkt gekomen, waardoor bedrijven makkelijker een meerwaarde uit hun data kunnen halen.

De samenwerking komt samen in een strategische alliantie. Daarbij willen beide bedrijven een end-to-end aanbod leveren gaande van oplossing, implementatie tot de dienstverlening.

SAS gaat een strategische alliantie aan met RealDolmen. Beide bedrijven willen samen focussen op analytics. Concreet zal SAS Visual Analytics een fundamenteel onderdeel worden in het Business Insights aanbod van RealDolmen. Die laatste wil duidelijk meer focussen op dit domein. "Voor ons is het duidelijk: Analytics is het nieuwe BI", zegt Dimitri Maesfranckx, divisiemanager Business Insights bij RealDolmen. Analytics is volgens het bedrijf uit de nichemarkt gekomen, waardoor bedrijven makkelijker een meerwaarde uit hun data kunnen halen. De samenwerking komt samen in een strategische alliantie. Daarbij willen beide bedrijven een end-to-end aanbod leveren gaande van oplossing, implementatie tot de dienstverlening.