Gebruikers ondervonden problemen met onder meer de applicatiewinkel App Store, berichtenapp iMessage, de streamingdiensten Apple Music en Apple TV+, de clouddienst iCloud en kaartendienst Maps.

Niet alleen klanten ondervonden hinder, de iPhone-maker kampte ook met storingen op zijn interne systemen. Zo waren er onder meer nog problemen met het thuiswerksysteem van Apple en hadden verkoopmedewerkers het moeilijk om hun werk naar behoren te doen, zeiden bronnen aan persbureau Bloomberg. Officieel heeft Apple nog niet bekendgemaakt wat de oorzaak van de hinder is. Aan het personeel zou de techreus hebben gezegd dat de storingen te maken hebben met DNS-problemen.

Gebruikers ondervonden problemen met onder meer de applicatiewinkel App Store, berichtenapp iMessage, de streamingdiensten Apple Music en Apple TV+, de clouddienst iCloud en kaartendienst Maps.Niet alleen klanten ondervonden hinder, de iPhone-maker kampte ook met storingen op zijn interne systemen. Zo waren er onder meer nog problemen met het thuiswerksysteem van Apple en hadden verkoopmedewerkers het moeilijk om hun werk naar behoren te doen, zeiden bronnen aan persbureau Bloomberg. Officieel heeft Apple nog niet bekendgemaakt wat de oorzaak van de hinder is. Aan het personeel zou de techreus hebben gezegd dat de storingen te maken hebben met DNS-problemen.