Door deze distributieovereenkomst voegt Thomson NETg de online taaltrainingen van eXplio toe aan zijn bestaande e-learning portfolio. De opleidingen zijn vanaf vandaag beschikbaar voor de talen Nederlands, Engels, Frans en Duits en zijn voornamelijk gericht op schrijf- en spreekvaardigheden. "Wij merkten de laatste tijd steeds vaker dat klanten bij onze leerpakketten ook een taaltraining verwachten. Door de samenwerking met een ervaren partij als eXplio kunnen wij aan deze vraag tegemoetkomen", aldus Patrick Rood, Marketing Manager van Thomson NETg Benelux."Door de overeenkomst met Thomson NETg zijn wij in staat onze dekking in de Benelux sterk te vergroten. We verwachten dan ook veel van dit samenwerkingsverband", zegt Marc Devijver, Sales Manager bij eXplio. De belangrijkste doelgroep voor de online taallessen wordt gevormd door bedrijven, overheids- en onderwijsinstellingen die bij voorkeur al samenwerken met een taleninstituut. De online taaltraining kan dan als aanvulling fungeren op bestaande, traditionele taallessen van het taleninstituut. Voor werknemers die de basis van een taal al beheersen, kan de online taaltraining ook dienen als een ondersteunend instrument bij het werk. De gebruiker kan op die manier een antwoord krijgen op specifieke taalvragen, bijvoorbeeld een zakelijke begroeting in het Duits tijdens een conference call of de afsluiting van een Franse brief.

Door deze distributieovereenkomst voegt Thomson NETg de online taaltrainingen van eXplio toe aan zijn bestaande e-learning portfolio. De opleidingen zijn vanaf vandaag beschikbaar voor de talen Nederlands, Engels, Frans en Duits en zijn voornamelijk gericht op schrijf- en spreekvaardigheden. "Wij merkten de laatste tijd steeds vaker dat klanten bij onze leerpakketten ook een taaltraining verwachten. Door de samenwerking met een ervaren partij als eXplio kunnen wij aan deze vraag tegemoetkomen", aldus Patrick Rood, Marketing Manager van Thomson NETg Benelux."Door de overeenkomst met Thomson NETg zijn wij in staat onze dekking in de Benelux sterk te vergroten. We verwachten dan ook veel van dit samenwerkingsverband", zegt Marc Devijver, Sales Manager bij eXplio. De belangrijkste doelgroep voor de online taallessen wordt gevormd door bedrijven, overheids- en onderwijsinstellingen die bij voorkeur al samenwerken met een taleninstituut. De online taaltraining kan dan als aanvulling fungeren op bestaande, traditionele taallessen van het taleninstituut. Voor werknemers die de basis van een taal al beheersen, kan de online taaltraining ook dienen als een ondersteunend instrument bij het werk. De gebruiker kan op die manier een antwoord krijgen op specifieke taalvragen, bijvoorbeeld een zakelijke begroeting in het Duits tijdens een conference call of de afsluiting van een Franse brief.