Tobius levert sinds twee jaar de derdelijnssupport met vijf medewerkers en het begeleidde de migratie naar de nieuwe versie 6 van Isabel. Nu sleept het ook het belangrijke contract voor de servicedesk voor alle gebruikers binnen.

"In tegenstelling tot de huidige leverancier hebben we gekozen voor een onsite aanpak bij Isabel zelf. Dat zorgt voor de nodige customer intimicy waardoor de klant meer vat heeft op de kwaliteit van de sourcingpartner. Dat heeft vermoedelijk het verschil gemaakt", zegt Lode Peeters, ceo van Tobius.

Er zijn 13 tot 17 Tobius-medewerkers bij betrokken. De dienstenverlener heeft in totaal 45 werknemers en biedt zijn expertise ook aan bij diverse banken zoals ING en BNP Paribas Fortis.

De servicedesk bij Isabel gaat op 1 juli van start. De technologische oplossing CTArchitect is van MyForce, de Belgische softwareleverancier gespecialiseerd in callcentertechnologie.

Tobius levert sinds twee jaar de derdelijnssupport met vijf medewerkers en het begeleidde de migratie naar de nieuwe versie 6 van Isabel. Nu sleept het ook het belangrijke contract voor de servicedesk voor alle gebruikers binnen."In tegenstelling tot de huidige leverancier hebben we gekozen voor een onsite aanpak bij Isabel zelf. Dat zorgt voor de nodige customer intimicy waardoor de klant meer vat heeft op de kwaliteit van de sourcingpartner. Dat heeft vermoedelijk het verschil gemaakt", zegt Lode Peeters, ceo van Tobius.Er zijn 13 tot 17 Tobius-medewerkers bij betrokken. De dienstenverlener heeft in totaal 45 werknemers en biedt zijn expertise ook aan bij diverse banken zoals ING en BNP Paribas Fortis.De servicedesk bij Isabel gaat op 1 juli van start. De technologische oplossing CTArchitect is van MyForce, de Belgische softwareleverancier gespecialiseerd in callcentertechnologie.