Toshiba wil met de ludieke actie de resellers vooral inlichten over de bijzondere tools voor kmo's die binnenkort op de markt komen. Daarvoor houdt Toshiba een korte voorlichtingssessie bij de verkopers ter plaatse. Anderzijds krijgen de wederverkopers ook de kans om hun ervaringen met Toshiba met mensen van het bedrijf te delen.Toshiba Information Systems Benelux heeft voor de bezoekactie gelegenheidsduo's samengesteld die allen de Benelux moeten rondtrekken. Die duo's worden samengesteld uit accountmanagers, productmanagers en zelfs de general manager enerzijds en collega's van de verkoop-, marketing- en serviceafdelingen anderzijds. Op drie dagen tijd (van 21 tot en met 23 maart) zouden alle Benelux-resellers een Toshiba-team over de vloer moeten hebben gehad.

Toshiba wil met de ludieke actie de resellers vooral inlichten over de bijzondere tools voor kmo's die binnenkort op de markt komen. Daarvoor houdt Toshiba een korte voorlichtingssessie bij de verkopers ter plaatse. Anderzijds krijgen de wederverkopers ook de kans om hun ervaringen met Toshiba met mensen van het bedrijf te delen.Toshiba Information Systems Benelux heeft voor de bezoekactie gelegenheidsduo's samengesteld die allen de Benelux moeten rondtrekken. Die duo's worden samengesteld uit accountmanagers, productmanagers en zelfs de general manager enerzijds en collega's van de verkoop-, marketing- en serviceafdelingen anderzijds. Op drie dagen tijd (van 21 tot en met 23 maart) zouden alle Benelux-resellers een Toshiba-team over de vloer moeten hebben gehad.