Unified Marketing Group richt Drupal-agentschap op

Pieterjan Van Leemputten

Unified Marketing Group richt binnen zijn organisatie Drupangels op. Een webagentschap dat zich richt op grotere bedrijfsprojecten.

Unified Marketing Group richt binnen zijn organisatie Drupangels op. Een webagentschap dat zich richt op grotere bedrijfsprojecten.

De focus ligt op grotere websites en e-commerce-projecten met Drupal. “Maar de filosofie is open source”, zegt Lieven Hooft, momenteel managing partner bij Vision maar vanaf volgende week general manager van Drupangels. “We denken ook aan koppelingen met een open source CRM, er is Open Atrium voor intranettoepassingen.”

Drupangels kan bij zijn start op 3 september op twintig Drupal-experts rekenen, afkomstig uit UMG zelf dat in totaal 65 werknemers telt. “We willen snel starten, maar uiteraard is het de bedoeling om op termijn extra mensen aan te trekken”, zegt Hooft. De afdeling heeft al enkele klanten waaronder Delacre, Zelfbouwmarkt en Luxauto.

De afdeling zal verspreid over de verschillende kantoren van Unified Marketing Group opereren. Die zijn gevestigd in Brussel, Antwerpen en Limburg, “maar het is de bedoeling dat we telkens dicht bij onze klanten werken.”

Unified Marketing group werd in 2000 opgericht door Eddy Maerschalck. Het bedrijf draait een omzet van 5.260.000 euro en bestaat voortaan uit drie business units: Het online marketingbureau The AIM, Het recent opgerichte Like a Virgin, een marketingbureau in samenwerking met Philip Cracco, en vanaf volgende week ook Drupangels.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content