Uit het onderzoek, waar onder meer The Independent en Metro.uk over berichten, blijkt dat koppels die publiekelijk hun liefde voor elkaar betuigen de ergerlijkste sociale mediagebruikers zijn. 26 procent van de respondenten zegt genoeg te hebben van posts met liefdesverklaringen.

Op nummer twee in de lijst van irritantste Facebookers komen de 'braggers'; zij die voortdurend opscheppen over hun 'perfecte leven'. 22 procent van de bevraagden zegt hier een hekel aan te hebben.

Zij worden gevolgd door de 'constante updaters'; mensen die voortdurend hun vrienden en volgers bestoken met posts. Zij wekken het meeste ergernis op bij 19 procent van de respondenten.

De lijst wordt vervolledigd door 'zeurpieten'(14%), fitnessfanaten (10%), dierenliefhebbers (6%), Facebook-stalkers (2%) (en 'overige types' (1%)).

Uit het onderzoek, waar onder meer The Independent en Metro.uk over berichten, blijkt dat koppels die publiekelijk hun liefde voor elkaar betuigen de ergerlijkste sociale mediagebruikers zijn. 26 procent van de respondenten zegt genoeg te hebben van posts met liefdesverklaringen.Op nummer twee in de lijst van irritantste Facebookers komen de 'braggers'; zij die voortdurend opscheppen over hun 'perfecte leven'. 22 procent van de bevraagden zegt hier een hekel aan te hebben.Zij worden gevolgd door de 'constante updaters'; mensen die voortdurend hun vrienden en volgers bestoken met posts. Zij wekken het meeste ergernis op bij 19 procent van de respondenten. De lijst wordt vervolledigd door 'zeurpieten'(14%), fitnessfanaten (10%), dierenliefhebbers (6%), Facebook-stalkers (2%) (en 'overige types' (1%)).