De 680 miljoen dollar voor de overige 80 procent van RightMedia komt bovenop de 45 miljoen dollar die Yahoo voor de eerste brok van 20 procent neertelde. RightMedia is een webadvertentiesite waarop adverteerders en uitgevers deals voor online advertenties onderhandelen. De webstek ontvangt meer dan 20.000 kopers en verkopers per dag.De overname kan als reactie worden gezien op de recente overname van Doubleclick door Google. De zoekgigant betaalde 3,1 miljard dollar voor het online advertentiebedrijf. Ook Yahoo en Microsoft waren 'in the running' voor Doubleclick. Omdat Yahoo zijn tegenzet nu gedaan heeft, is het vooral uitkijken naar wat Microsoft uit de hoed tovert.

De 680 miljoen dollar voor de overige 80 procent van RightMedia komt bovenop de 45 miljoen dollar die Yahoo voor de eerste brok van 20 procent neertelde. RightMedia is een webadvertentiesite waarop adverteerders en uitgevers deals voor online advertenties onderhandelen. De webstek ontvangt meer dan 20.000 kopers en verkopers per dag.De overname kan als reactie worden gezien op de recente overname van Doubleclick door Google. De zoekgigant betaalde 3,1 miljard dollar voor het online advertentiebedrijf. Ook Yahoo en Microsoft waren 'in the running' voor Doubleclick. Omdat Yahoo zijn tegenzet nu gedaan heeft, is het vooral uitkijken naar wat Microsoft uit de hoed tovert.