Twee decennia lang was Paul Vanneste mede-zaakvoerder van Vanneste Motors. Vandaag komt hij echter aan het roer van internetmarketingbureau the AIM, waar hij zijn ervaring als ondernemer kan koppelen aan zijn interesse in de online-wereld. "Innovatieve én gepersonaliseerde diensten, daarmee moeten we het verschil maken", klinkt het.

Het rommelde de voorbije maanden bij The Aim, onder meer omdat er een 'verschil in visie' was ontstaan tussen de raad van bestuur en vorig ceo Wim Heyvaert. Eind vorig jaar verliet Heyvaert dan ook het bedrijf.

In functie van de reorganisatie die werd doorgevoerd, werden eind december ook enkele mensen ontslagen. Momenteel werken er nog een zestigtal mensen voor het digital agency.

Intussen zouden de neuzen ook weer in dezelfde richting staan, en is het aan Paul Vanneste om de bakens verder uit te zetten. De mede-zaakvoerder van Vanneste gaat naar eigen zeggen volop focussen op klantgerichtheid, onder meer door verder te optimaliseren in operations en accountmanagement.

"Ik wil zover geraken dat ik kan zeggen dat elke klant een ambassadeur is van mijn zaak", aldus de nieuwe ceo. "Pas wanneer iedereen zegt: 'Ik had een positieve ervaring met The Aim', ben ik gelukkig."

Twee decennia lang was Paul Vanneste mede-zaakvoerder van Vanneste Motors. Vandaag komt hij echter aan het roer van internetmarketingbureau the AIM, waar hij zijn ervaring als ondernemer kan koppelen aan zijn interesse in de online-wereld. "Innovatieve én gepersonaliseerde diensten, daarmee moeten we het verschil maken", klinkt het. Het rommelde de voorbije maanden bij The Aim, onder meer omdat er een 'verschil in visie' was ontstaan tussen de raad van bestuur en vorig ceo Wim Heyvaert. Eind vorig jaar verliet Heyvaert dan ook het bedrijf. In functie van de reorganisatie die werd doorgevoerd, werden eind december ook enkele mensen ontslagen. Momenteel werken er nog een zestigtal mensen voor het digital agency. Intussen zouden de neuzen ook weer in dezelfde richting staan, en is het aan Paul Vanneste om de bakens verder uit te zetten. De mede-zaakvoerder van Vanneste gaat naar eigen zeggen volop focussen op klantgerichtheid, onder meer door verder te optimaliseren in operations en accountmanagement. "Ik wil zover geraken dat ik kan zeggen dat elke klant een ambassadeur is van mijn zaak", aldus de nieuwe ceo. "Pas wanneer iedereen zegt: 'Ik had een positieve ervaring met The Aim', ben ik gelukkig."