Proximus trekt de verwachtingen voor dit jaar op. Het bedrijf gaat er nu van uit dat de onderliggende omzet op de thuismarkten, exclusief toestellen, naar verwachting met 1 tot 2 procent zal stijgen ten opzichte van 2021, waar het eerder nog rekende op "een groei tot 1 procent op jaarbasis". De ebitda op de thuismarkten zou voor 2022 in de bovenste vork van de eerdere vooruitzichten uitkomen (een groei tot 1 procent op jaarbasis).

Proximus sloot het tweede kwartaal van dit jaar af met een sterke groei van zijn mobiele klantenbasis, met 52.000 extra mobiele postpaidkaarten. In een kwartaal met minder commerciële activiteit dan vorig jaar kon Proximus 8.000 internetabonnementen toevoegen. De tragere instroom van nieuwe tv-klanten leidde dan weer tot een nettoverlies van 1.000 tv-abonnementen.

Proximus trekt de verwachtingen voor dit jaar op. Het bedrijf gaat er nu van uit dat de onderliggende omzet op de thuismarkten, exclusief toestellen, naar verwachting met 1 tot 2 procent zal stijgen ten opzichte van 2021, waar het eerder nog rekende op "een groei tot 1 procent op jaarbasis". De ebitda op de thuismarkten zou voor 2022 in de bovenste vork van de eerdere vooruitzichten uitkomen (een groei tot 1 procent op jaarbasis). Proximus sloot het tweede kwartaal van dit jaar af met een sterke groei van zijn mobiele klantenbasis, met 52.000 extra mobiele postpaidkaarten. In een kwartaal met minder commerciële activiteit dan vorig jaar kon Proximus 8.000 internetabonnementen toevoegen. De tragere instroom van nieuwe tv-klanten leidde dan weer tot een nettoverlies van 1.000 tv-abonnementen.