Drupal-specialist Intracto neemt sectorgenoot Nivario over
Het digital agency Intracto slokt zijn sectorgenoot Nivario op. “Nivario heeft een prachtige klantenportefeuille waar het eigenlijk te weinig mee deed”, vertelt algemeen directeur Pieter Janssens van Intracto.
Het digital agency Intracto slokt zijn sectorgenoot Nivario op. “Nivario heeft een prachtige klantenportefeuille waar het eigenlijk te weinig mee deed”, vertelt algemeen directeur Pieter Janssens van Intracto.
Nivario is net als Intracto een Drupal-specialist, in die zin zijn beide bedrijven dus complementair. “Er gaan ook geen arbeidsplaatsen verloren”, aldus Janssens, “wel integendeel: we zoeken nog 10 extra mensen. Samen met de mensen van Nivario klokken we af op 52 webexperts.”
“Onze klanten zijn steeds nadrukkelijker op zoek naar een totaalservice”, vult Olivier Malherbe van Nivario aan. “Als één van de grotere Belgische digital agencies heeft Intracto heel wat expertise in huis, en kan het onze klanten naast webontwikkeling ook een uitgebreide waaier online marketingdiensten aanbieden.”
De portefeuille van Nivario bestaat onder andere uit namen zoals Australian Ice Cream, Flamant, Stanley & Stella, Reductieau, Magnus Wijnen en Armonea. “Dat is een erg mooie portefeuille, waar Nivario eigenlijk te weinig mee deed”, aldus nog Janssens.
“Ook daarom zijn we blij met de overname. Tenslotte is het ons te doen om het binnenhalen van bekwame mensen. Die zijn steeds moeilijker te vinden in België, wat van deze overname een erg interessante demarche maakt.”
Over de waarde van de overname wordt niet gecommuniceerd, maar Janssens wil wel nog kwijt dat het om een zuivere overname gaat (van het handelsfonds en van het ganse Nivario-team), en niet om een aandelentransactie.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier