Dstny slaat handen in elkaar met AFAS Software en TOPdesk

Thomas Wouters (Dstny) en Sanne De Ridder (TOPdesk).
Michel van der Ven
Michel van der Ven Technologiejournalist bij Data News.

Het Belgische Dstny, gespecialiseerd in cloudtelefonie voor kmo’s, heeft een partnership gesloten met AFAS Software en TOPdesk, twee ontwikkelaars van zakelijke software.

Dstny geeft hiermee het startschot voor de uitbouw van een partner-ecosysteem rond zijn eigen bedrijfscommunicatieplatform, dat bedoeld is om kmo’s beter te laten communiceren met klanten en medewerkers. Dstny verwacht begin 2025 nog bijkomende samenwerkingen aan te kondigen.

Als UCAAS-spaler (Unified Communications As-A-Service) ontwikkelde Dstny een platform voor bedrijfscommunicatie dat de telefooncentrale naar de cloud brengt. Hierdoor zijn medewerkers altijd en overal bereikbaar op één en hetzelfde nummer voor vaste en mobiele communicatie. Tegelijk integreert het platform met andere bedrijfsapplicaties zoals Microsoft Teams, ERP- en CRM-systemen. ‘Dankzij de koppeling die we vandaag maken tussen de ERP-oplossingen van AFAS Software en TOPdesk met ons Business Communications-platform, kunnen we kmo’s het beste bieden van twee werelden’, stelt Thomas Wouters, Sales Director bij Dstny België. 

Uitgebreide gespreksregistratie

‘Door de koppeling met het cloudtelefonie-platform van Dstny zien onze klanten direct wie er belt en waarom’, zegt Sanne De Ridder, commercieel directeur bij TOPdesk. ‘Ze hebben toegang tot een uitgebreide gespreksregistratie en kunnen bijvoorbeeld rechtstreeks bellen vanuit een klantendossier. Zo ligt de focus op de dienstverlening in plaats van op het bijwerken van data in verschillende systemen.’

Nils Cornelis, productmanager bij AFAS Software, noemt ‘persoonlijke service’ als een grote troef van het partnership. ‘Wij willen onze klanten het gevoel geven dat ze écht gezien worden’, klinkt het. ‘Door essentiële informatie direct bij de hand te hebben, kun je gesprekken voeren die ertoe doen. Denk aan een klant die belt over een factuur. Met één klik of via een pop-up zie je direct alle relevante details. Zo los je alle vragen en problemen snel op.’

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content