Computacenter vernieuwt helpdeskdeal bij Swift
Twee jaar vóór het aflopen van de vorige overeenkomst met Swift, tekent Computacenter alweer een nieuw contract voor de levering van helpdeskdiensten.
Twee jaar vóór het aflopen van de vorige overeenkomst met Swift, tekent Computacenter alweer een nieuw contract voor de levering van helpdeskdiensten.
It-dienstenbedrijf Computacenter is al sinds 2000 verantwoordelijk voor de interne it-ondersteuning bij financiële dienstverlener Swift. In 2009 tekenden beide partijen nog een nieuw vijfjarig contract (3 jaar + een verlenging van 2 jaar) rond de wereldwijde servicedesk voor de desktopomgeving van Swift. Nu na 3 jaar de verlenging voor de komende 2 jaar moest besproken worden, heeft Swift gevraagd om een volledig nieuw contract te onderhandelen. De overeenkomst die daaruit voortvloeide, loopt nu over 3 jaar. Een waarde werd niet meegedeeld.
De centrale servicedesk staat in voor incident management, request management, problem management, asset management, on-site support en back-office support. Computacenter ondersteunt meer dan 2.000 gebruikers van Swift in Europa, Azië-Pacific en de Verenigde Staten.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier