Een vleugje website
Gisteren heeft NTT haar meest revolutionaire uitvinding aller tijden voorgesteld: een voorlopig nog naamloos, bolvorming [toestel] dat geuren kan creëren. ‘En wat is het nut hiervan?’, vraag je nu. Om eerlijk te zijn, geen idee! De bedoeling is dat je je website een eigen geurtje kunt meegeven. Het heeft wel zijn voordelen: werkgevers kunnen vanaf nu ruiken wanneer het personeel weer eens aan het surfen is in plaats van te werken, en je kunt bijvoorbeeld een website herkennen met je ogen dicht (‘dat ruikt naar Google!’). We stellen ook voor dat alle krantenwebsites vanaf nu naar bedrukt krantenpapier ruiken, en op een regenachtige dag naar nat krantenpapier. Een ware revolutie!
Gisteren heeft NTT haar meest revolutionaire uitvinding aller tijden voorgesteld: een voorlopig nog naamloos, bolvorming [toestel] dat geuren kan creëren. ‘En wat is het nut hiervan?’, vraag je nu. Om eerlijk te zijn, geen idee! De bedoeling is dat je je website een eigen geurtje kunt meegeven. Het heeft wel zijn voordelen: werkgevers kunnen vanaf nu ruiken wanneer het personeel weer eens aan het surfen is in plaats van te werken, en je kunt bijvoorbeeld een website herkennen met je ogen dicht (‘dat ruikt naar Google!’). We stellen ook voor dat alle krantenwebsites vanaf nu naar bedrukt krantenpapier ruiken, en op een regenachtige dag naar nat krantenpapier. Een ware revolutie!
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier