Gamen op kosten van de baas

In de strijd om it-talent heeft het Nederlandse ict-bedrijf Green Valley een nieuwe opvallende manier gevonden om zich te onderscheiden: gamen op kosten van de baas.

In de strijd om it-talent heeft het Nederlandse ict-bedrijf Green Valley een nieuwe opvallende manier gevonden om zich te onderscheiden: gamen op kosten van de baas.

Het bedrijf geeft iedere werknemer een gameabonnement naar keuze, gaande van Xbox Live tot World of Warcraft. Daarnaast engageert Green Valley zich om regelmatig interne lanparty’s te organiseren. Volgens het bedrijf brengen veel it-professionals sowieso al een groot deel van hun vrije tijd door met gamen, en kun je daar als werkgever dus maar beter meteen op inspelen. “Op het vlak van werving moet je je blijven onderscheiden. Met de opvallende [Game-n-Work campagne] spreken we onze doelgroep direct aan en laten we tegelijkertijd zien waar veel van onze medewerkers gepassioneerd over zijn”, zegt Rens Boogerd, directeur Green Valley dat in Nederland marktleider is voor e-government content managaging systemen en portal software.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content