Goochelen met de nieuwe Apple iPad

Tablets zijn uitermate geschikt voor promotiedoeleinden. Dat laten twee goochelaars zien die enkele magische trucs uithalen met zeven nieuwe iPads om de stad Stockholm te promoten.

Tablets zijn uitermate geschikt voor promotiedoeleinden. Dat laten twee goochelaars zien die enkele magische trucs uithalen met zeven nieuwe iPads om de stad Stockholm te promoten.

Stockholm wilde zich op MIPIM 2012, een belangrijke vastgoedbeurs die in Cannes werd gehouden, op een wat speelsere manier in het zonnetje zetten: geen droge presentatie aan de hand van wat slides, maar heuse magie met tablets.

De Zweedse goochelaars Charlie Caper and Erik Rosales lieten tijdens een korte show een staaltje van hun kunnen zien. Ze gebruikten zeven Apple iPads om met enkele vernuftige goocheltrucs te demonstreren hoe aantrekkelijk de stad Stockholm is om te wonen en te werken. En uiteraard werd hun goochelact vastgelegd op video:


De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content