Keytrade Bank schakelt iPhone en Skype in

Keytrade Bank, dat online bankier- en beursdiensten aanbiedt, schakelt populaire technologische snufjes als de Apple iPhone of iPod en internettelefoniedienst Skype in bij zijn dienstverlening. Op de iPhone levert het bedrijf ‘e-learningsessies’, via Skype kan de helpdesk voortaan gecontacteerd worden.

Keytrade Bank, dat online bankier- en beursdiensten aanbiedt, schakelt populaire technologische snufjes als de Apple iPhone of iPod en internettelefoniedienst Skype in bij zijn dienstverlening. Op de iPhone levert het bedrijf ‘e-learningsessies’, via Skype kan de helpdesk voortaan gecontacteerd worden.

Keytrade Bank lanceert op haar site ‘E-learning sessies’. Die filmpjes zijn volledig te volgen via “streaming” video of kunnen rechtstreeks via de site gedownload worden. Mogelijke thema’s van dergelijke sessies zijn bijvoorbeeld ‘Hoe een order plaatsen?’ of ‘Onmiddellijke toegang tot verschillende beurzen’. Het gaat volgens Keytrade over hulp bij de eerste stappen van een beginnende beursbelegger. De filmpjes kunnen ook bekeken worden op iPod/iPhone via iTunes.

Voorts is het voortaan naast de gewone communicatiekanalen (persoonlijk contact, telefoon, e-mail) mogelijk om Keytrade Bank te contacteren via Skype, het internettelefoniesysteem van eBay. “Voor een internetbank die online gratis rekeningen aanbiedt, is het vanzelfsprekend dat we ook deze mogelijkheid aanbieden”, klinkt het in een persbericht. “Zo kan de geïnteresseerde onze helpdesk voortaan gratis bereiken, wat ons verder onderscheidt van de klassieke banken.”

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content