KPN promoot digitale tv-aanbod met ludieke campagne

Michael Ilegems Chef van Knack Focus en KnackFocus.be

Een horde ‘sneeuwmannetjes’ vatte afgelopen nacht post aan de hoofdkantoren van Telenet, Belgacom en VOO, met omhooggestoken bordjes waarop boodschappen als ‘All you need is Snow’ te lezen stonden. Het ging om een ludieke actie van KPN Group Belgium, dat op die manier haar nieuwe aanbod voor digitale tv, internet en telefonie Snow kwam presenteren aan haar drie grootste concurrenten.

Een horde ‘sneeuwmannetjes’ vatte afgelopen nacht post aan de hoofdkantoren van Telenet, Belgacom en VOO, met omhooggestoken bordjes waarop boodschappen als ‘All you need is Snow’ te lezen stonden. Het ging om een ludieke actie van KPN Group Belgium, dat op die manier haar nieuwe aanbod voor digitale tv, internet en telefonie Snow kwam presenteren aan haar drie grootste concurrenten.

KPN Group Belgium heeft, na het gsm-aanbod van Base, nu ook een bundel voor digitale televisie, internet en vaste telefonie klaar: Snow. KPN deed aan guerilla-marketing door sneeuwpoppetjes aan de hoofdkwartieren van concurrenten Telenet, Belgacom en VOO te posteren. Die droegen slogans als ‘All you need is snow’, ‘We need snow’ en ‘Snow is coming’.

Telenet en Belgacom konden er wel om lachen, en gaven KPN een koekje van eigen deeg door de sneeuwmannetjes in te duffelen met sjaals en mutsen van hun eigen merken. Het resultaat is te zien op de blog van Telenet en het Twitter-account van Belgacom.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content