Mobistar belooft compensatie voor panne
Gsm-operator Mobistar gaat zijn klanten compenseren voor de onderbreking van het netwerk op 4 en 5 mei.
Gsm-operator Mobistar gaat zijn klanten compenseren voor de onderbreking van het netwerk op 4 en 5 mei.
Alle particuliere klanten van Mobistar zouden al een sms moeten hebben gekregen met informatie over de compensatie. De professionele klanten krijgen de komende dagen een brief.
De compensatie hangt af van het type verbintenis met Mobistar. Klanten met een gsm-abonnement kunnen kiezen tussen 30 gratis belminuten of honderd gratis sms-berichten, die weliswaar binnen de maand moeten worden gebruikt. Wie aanspraak wil maken op het aanbod, moet zich voor 28 mei registreren op http://sorry.mobistar.be .
Op 4 en 5 mei werd het Mobistar-netwerk verschillende keren onderbroken. Dat was het gevolg van een beschadigde glasvezelkabel en een falend back-upsysteem.
Bron: Belga
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier