Netlash en bSeen fuseren
Webbouwer Netlash en online marketingbureau bSeen vormen vanaf maart één bedrijf.
Webbouwer Netlash en online marketingbureau bSeen vormen vanaf maart één bedrijf.
Netlash en bSeen lijmen hun competenties aan elkaar in een fusiebedrijf dat voorlopig Netlash-bSeen wordt gedoopt. Netlash is veeleer een webbouwer, daar waar bSeen vooral een online marketingbedrijf is.
“De fusie is er niet om financiële overwegingen gekomen”, vertelt Bart De Waele van Netlash. “Beide bedrijven hebben complementaire activiteiten, en werken al een paar jaar samen. De vraag van klanten naar een geïntegreerde werking wordt alsmaar groter. Vandaar de stap om samen te gaan.”
De 24 bBeen-medewerkers en de 22 Netlash’ers werken vanaf 1 maart samen in een nieuw kantoor in Gent. “Alle medewerkers stappen mee over”, zegt De Waele nog, “en er zijn geen herstructureringen, hoewel we wel in de komende maanden werk zullen maken van een geïntegreerde aanpak. Integendeel zelfs: voor beide takken staan er nog vacatures open.”
Netlash draaide in 2010 een omzet van 1,5 miljoen euro. BSeen stond in 2010 voor 3,1 miljoen euro omzet. Beide firma’s zijn winstgevend. Belangrijke referenties van Netlash zijn onder meer Filliers, Euro Shoe, Bru en IBBT. BSeen werkt(e) onder andere voor Neckermann, Rabobank, Akzo Nobel, Bayer en Securex.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier