Nieuw internetavontuur voor Jo Caudron
Caudron is bezig met een soort van ‘web agency 2.0’ op poten te zetten met een dertigtal mensen. Dat zijn onder andere mensen uit de televisiewereld.
Belgische internetpionier, oprichter van het webagentschap The Reference en daarna van de groep van e-businessconsultants The Originals, Jo Caudron heeft al wat watertjes doorzwommen. Hij is nu al een jaar aan de weg aan het timmeren om een nieuw bedrijfje te lanceren. Binnen dit en 4 tot 8 weken zou de naam ervan bekend moeten zijn. Hij heeft aan Data News al een tipje van de sluier opgelicht, in afwachting van de afronding van de oprichtingsfase.Het zal een ‘web agency’ zijn in de brede zin van het woord. Die zal zich niet uitsluitend bezighouden met de nieuwe evoluties in internetland (web 2.0, blogging, podcasting, videcasting, enz.) maar ook met alle interactieve communicatiekanalen, met name digitale televisie. Het betreft een ambitieus initiatief, aangezien het bedrijf meteen plaats biedt aan 30 werknemers, waaronder mensen uit de televisiewereld en de media. Het bedrijf krijgt zijn thuisbasis in de buurt van Gent.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier