Orange gekiekt door Canon
Netwerkintegrator Orange Business Services heeft een contract gewonnen bij Canon Europe voor de afhandeling van het inkomende telefoonverkeer op de Europese contactcenters van Canon.
Netwerkintegrator Orange Business Services heeft een contract gewonnen bij Canon Europe voor de afhandeling van het inkomende telefoonverkeer op de Europese contactcenters van Canon.
Het contract loopt over drie jaar. Financiële details zijn niet bekend. De deal omvat de telefoongesprekken van Canons klanten vanuit 19 Europese landen naar 3 contactcenters.
Bij vragen over Canon-producten en -diensten kunnen klanten naar één van de 57 beschikbare lokale helpdesknummers bellen. Dan worden ze automatisch doorverbonden met één van de drie contactcenters, waar ze verder worden geholpen. De gesprekken worden via PSTN (Public Switched Telephone Network), Shared Cost en UIFN (Universal International Freephone Number) gerouterd.
Canon zou Orange Business Services geselecteerd hebben omwille van “de snelheid van uitvoering, de concurrerende prijsstelling en de uitstekende prestaties op het gebied van projectmanagement”.
Recent nog vernieuwde Orange zijn netwerkdienstencontract bij chemieconcern Akzo Nobel. Orange Business Services is de b2b-poot van Orange, het belangrijkste merk van de France Telecom-groep.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier