Siebel introduceert sectorspecifiek CRM-systeem via internet
Siebel Systems introduceert, samen met partner IBM, Siebel CRM OnDemandIndustry Editions, een CRM-systeem via internet met sectorspecifieke mogelijkheden.
Deze zomer komen de eerste sectorspecifieke uitvoeringen van Siebel CRM OnDemand op de markt voor het verzekeringswezen, de high-tech industrie, de auto-industrie en de communicatie- en mediasector. In het najaar volgen extra uitvoeringen voor de financiële dienstverlening, life sciences, productie en consumentengoederen.De uitdagingen waar organisaties mee te maken hebben in het contact met de klanten, zijn per industriesector volkomen verschillend, zegt Mike Betzer, vice-president en algemeen manager OnDemand Products bij Siebel Systems. Deze nieuwe producten betekenen voor organisaties van welke grootte dan ook een concreet en kosteneffectief antwoord op de specifieke problemen van hun eigen branche.De via internet functionerende systemen van Siebel CRM OnDemandIndustry Editions kunnen, naargelang de behoefte van de klant, als stand-alone systeem worden geïmplementeerd of worden geïntegreerd in een van de 23 sectorspecifieke ‘op locatie’-oplossingen van Siebel Systems. Zo kunnen channelpartners, externe verkoopafdelingen, verkoopkantoren of buitenlandse dochterondernemingen via Siebel CRM OnDemandIndustry Editions informatie uitwisselen met een op locatie geïmplementeerd Siebel CRM-systeem. Dat kan bijvoorbeeld van pas komen in de auto-industrie voor de klantendienst en het technisch onderhoud. Siebel CRM OnDemandIndustry Editions kost 100 dollar per maand per gebruiker. Bedrijven die kiezen voor een jaarabonnement, betalen een speciale ‘kennismakingsprijs’ van 70 dollar per maand per gebruiker. Meer informatie is te vinden op www.crmondemand.com.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier