Truvo gaat voluit voor het internet
Truvo heeft een samenwerkingsverband met Microsoft, Netlog en BeWeb op poten gezet. Waarmee de uitgever van de ‘Gouden’ en de ‘Witte Gids’ steeds nadrukkelijker de kaart van de multimedia trekt.
Truvo heeft een samenwerkingsverband met Microsoft, Netlog en BeWeb op poten gezet. Waarmee de uitgever van de ‘Gouden’ en de ‘Witte Gids’ steeds nadrukkelijker de kaart van de multimedia trekt.
De samenwerking met Microsoft uit zich door de integratie van de zoekrobot van de Gouden Gids op de homepage van MSN, één van de populairste portaalpagina’s in ons land. De zoekresultaten van de Gouden Gids verschijnen meteen op Bing Maps, de cartografische applicatie van Microsoft’s nieuwe zoekmotor.
Truvo heeft ook een partnerschapcontract ondertekend met de Gentse sociale netwerksite Netlog. Voortaan kunnen adverteerders van Truvo ook aanwezig zijn op de profielpagina van de Netlog-leden.
Hierdoor kunnen marketeers hun boodschap aanpassen aan de leeftijd, de woonplaats en het geslacht van de gebruiker; de gebruikers krijgen dan weer persoonlijke aanbiedingen. Het voormalige Promedia streeft er naar om jaarlijks 180 miljoen advertenties naar de leden van Netlog te verspreiden.
Tenlotte kunnen adverteerders van Truvo, dankzij de samenwerking met de online mediaregie BeWeb, hun impact op het web nog vergroten. “BeWeb biedt een grafisch advertentieformaat aan, de Viewbox, waardoor online adverteren gemakkelijk wordt gemaakt voor kleine en middelgrote ondernemingen”, zegt Cédric De Bleye, managing partner bij BeWeb.
“Truvo kan die sterke markt aanboren. Na enkele maanden testen hebben al meer dan 450 adverteerders ingetekend, en verwacht wordt dat Truvo na een jaar meer dan 1 miljard advertenties zal verspreiden op ons netwerk van websites.”
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier