Wat verandert er in 2010?
Data News treedt 2010 binnen met enkele fundamentele wijzigingen. De website blijft uiteraard onze dagelijkse communicatievorm, maar het magazine zelf wordt tweewekelijks.
Data News treedt 2010 binnen met enkele fundamentele wijzigingen. De website blijft uiteraard onze dagelijkse communicatievorm, maar het magazine zelf wordt tweewekelijks.
De focus wordt voortaan sterker gelegd op de website. Maandelijks trekt datanews.be meer dan een half miljoen bezoekers. De dagelijkse nieuwsbrief wordt naar ruim 60.000 lezers verstuurd. Vorig jaar werd bovendien ook met succes de mobiele website gelanceerd. Data News komt bovendien met een nieuwe website uit naar aanleiding van de Data News Awards op 29 april. De website met een veel ruimer aanbod wordt aangemaakt in samenwerking met Nascom.
Het gedrukte tijdschrift valt voortaan om de twee weken in de bus. Daarin blijft u ook de vertrouwde rubrieken vinden, zoals het interview met de cio, binnenlandse en buitenlandse ict-strategische verhalen, webnieuws, telecom en technologie, met de testen van het vertrouwde Data Testlab.
Ook onze guides blijven u in 2010 belangrijke sectoroverzichten geven, zoals de ict reseller guide, de ict guide, de career guide en de Dotgov Guide. ‘Working in ICT’ zal eveneens dit jaar samen met Trends en Bizz worden verstuurd. Dat geldt trouwens ook voor onze vier nieuwe B2C magazines die op kwartaalbasis zullen worden uitgegeven. Innovatieve ict-oplossingen vinden immers steeds meer hun weg bij de eindgebruiker.
Anderzijds blijven we op KanaalZ elke donderdag om 20u35 uitpakken met Z-Expert en zullen we voortaan elke week een ict-topman of -vrouw interviewen. Die tv-bijdragen vindt u zoals steeds eveneens op datanews.tv.
Het Data News team wenst u in elk geval een interessant 2010 toe. Ook voor ons wordt het een hele uitdaging om u sterk ict-nieuws en inzichten te blijven aanbieden. Dat zijn we u als lezer gewoon verplicht. U bent veel te belangrijk voor ons.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier