Belgacom verliest KMO-directeur Brussel en Wallonië

Harry Mariette heeft na dertien jaar Belgacom verlaten. Hij stond in voor de KMO-bedrijven in Brussel en Wallonië, samen meer dan 18.000 ondernemingen.

Harry Mariette heeft na dertien jaar Belgacom verlaten. Hij stond in voor de KMO-bedrijven in Brussel en Wallonië, samen meer dan 18.000 ondernemingen.

Harry Mariette, die aan de Brusselse Paul-Henri Spaak hogeschool studeerde, begon in 1996 als verkoper in de nieuwe ‘Belgacom Directory Services’. Nadien werd hij mede verantwoordelijk voor de winback strategie van Belgacom.

In 2005 werd hij binnen de groep directeur product sales specialist. Sinds drie jaar is hij directeur van de KMO-sector in het zuiden van het land. Het gaat om Brussel en Wallonië. Grote klanten zijn onder andere de steden Luik en Charleroi.

Harry Mariette leidde een groep van 120 werknemers, goed voor een budget van zo’n 270 miljoen euro. Zijn functie wordt ad interim waargenomen door Jean-Michel Courtoy.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content