Fleets lijkt op wat Snapchat populair heeft gemaakt, en wat Facebook en Instagram intussen ook al bieden: de mogelijkheid om berichten te plaatsen met afbeeldingen erbij, die na 24 uur weer uit de lucht gaan.

Meer foto's en video's

Twitter hoopte dat Fleets meer mensen zou aanmoedigen om berichten te plaatsen. De meeste gebruikers bleken echter al actief te zijn op Twitter. Adverteren via Fleets zorgde ook niet voor een gewenste stijging in inkomsten.

Het Amerikaanse bedrijf gaat nu opties testen waarbij gebruikers worden aangemoedigd meer foto's en video's te plaatsen.

Fleets lijkt op wat Snapchat populair heeft gemaakt, en wat Facebook en Instagram intussen ook al bieden: de mogelijkheid om berichten te plaatsen met afbeeldingen erbij, die na 24 uur weer uit de lucht gaan.Twitter hoopte dat Fleets meer mensen zou aanmoedigen om berichten te plaatsen. De meeste gebruikers bleken echter al actief te zijn op Twitter. Adverteren via Fleets zorgde ook niet voor een gewenste stijging in inkomsten.Het Amerikaanse bedrijf gaat nu opties testen waarbij gebruikers worden aangemoedigd meer foto's en video's te plaatsen.