Adobe slokt Neolane op

Frederik Tibau expert Digital Innovation & Growth bij Agoria

Adobe heeft de overname van Neolane afgerond, een onafhankelijke speler in cross-channel campagnemanagement-technologie. Met de overname zou een bedrag van 455 miljoen euro gemoeid zijn.

Adobe heeft de overname van Neolane afgerond, een onafhankelijke speler in cross-channel campagnemanagement-technologie. Met de overname zou een bedrag van 455 miljoen euro gemoeid zijn. Neolane integreert online en offline marketingdata binnen organisaties – waarbij krachtige doelgroepsegmentatie de basis vormt om marketingboodschappen via diverse kanalen te verspreiden.

Het bedrijf biedt een platform voor geautomatiseerde uitvoering van campagnes via web, e-mail, social media, mobiel, call center, direct mail en point of sale (POS). Eén en ander maakt het voor marketeers mogelijk om consistente klantervaringen, gepersonaliseerde campagnes en een verhoogde ROI te leveren.

Met de overname wil Adobe haar marketing-cloud aanbod verder versterken en uitbreiden.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content