Avaya versterkt distributiekanaal

Avaya, leverancier van producten en diensten voor bedrijfscommunicatienetwerken, zet een volgende stap in de ontwikkeling van haar verkoopkanaal voor contact centers, PBX, oplossingen voor datanetwerken en draadloze netwerken in EMEA.

Avaya heeft daartoe een nieuw BusinessPartner-programma opgesteld, bestemd voor resellers tot systeemintegrators. Dit uitgebreide programma bevat ook nieuwe accreditatie- en ondersteuningsniveaus.Met deze nieuwe strategie wil Avaya haar marktkansen vergroten op het vlak van customer relationship management (CRM), geconvergeerde spraak en data, en unified communication.De afgelopen twee jaar hebben we kunnen zien dat het kanaal volwassen, bekwaam en kwalitatief sterker is geworden. Verfijnde communicatieoplossingen zoals call centers worden nu routineus geleverd, zegt Anil Srivastava, Vice-President Channel Management, EMEA.Avaya is van plan de verkoop via de BusinessPartners in EMEA te verhogen van het huidige percentage van 50 procent tot 70 procent aan het einde van het boekjaar 2002.Avaya levert directe ondersteuning aan partners voor het beheer van grote projecten en accounts. Wat de partneraccredidatie betreft, wordt het bestaande raamwerk nu uitgebreid voor resellers, value-added resellers, value-added distributeurs, systeemintegrators en service providers. De accreditatie wordt gebaseerd op drie strategische vaardigheden CRM, geconvergeerde spraak- en datanetwerken en unified communication.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content