Base lanceert aanbod voor ondernemers

Mobiele operator Base heeft gisteren onder de naam ‘Base pro’ een aanbod gelanceerd voor ondernemers. Het is beschikbaar vanaf 1 september.

Base, de kleinste mobiele operator van België, mikt met Base pro op de zogenaamde SoHo-markt: zelfstandigen, vrije beroepen en kleine bedrijven. Zij krijgen de keuze tussen twee tariefbundels: een standaardtarief van 63 euro per maand en een van 77 euro.Voor beide tarieven geldt dat tijdens de kantooruren (9 tot 17u) onbeperkt kan worden gebeld naar vaste toestellen en naar Base-gsms. Internationale oproepen, oproepen naar andere gsm-netwerken of buiten de kantooruren kosten 0,15 euro per minuut.Het abonnement van 77 euro per maand biedt bovendien voordelige tarieven voor mobiel data gebruik (GPRS of i-mode) en internationale oproepen naar EU-landen, de Verenigde Staten en Canada.Met de lancering van dit nieuwe aanbod wil Base weer een prioriteit maken van de business-markt. De operator beperkte haar activiteiten op dat vlak sinds 2003 vooral tot het uitvoeren van internationale contracten via moederbedrijf KPN. Nu het netwerk volgens de operator buitenshuis een dekking heeft van 99 procent en binnenshuis van 95 procent, voelt Base zich klaar om kleinere bedrijven te bedienen. “Met ons SoHo-aanbod spelen we in op een paar belangrijke trends op het vlak van telecommunicatie bij ondernemers”, aldus Johan Van Duyse, business line manager voor ‘BASE pro’. “Zo bellen ze steeds vaker met hun mobiele telefoon in plaats van met hun vaste telefoon. Bovendien willen ze graag het gevoel van onbeperkte toegang voor een vast maandelijks bedrag, zoals ook het geval is bij ADSL-lijnen voor internettoegang.”In de marge van de lancering van ‘BASE pro’ bevestigde Base ook dat het in 2005 een investering plant tot 170 miljoen euro in zijn netwerk, ICT-systemen en de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content