Duval Union breidt portfolio uit met Mind The Gap

Pieterjan Van Leemputten

Samen met ondernemer Roald Larsen begint Duval Union met een nieuwe starter rond digitale transformatie.

Mind The Gap heeft als ambitie om traditionele bedrijven en starters anders te laten nadenken over digitale mogelijkheden. Het gaat daarbij onder meer over de digitale transformatie, het helpen bij een digitale bedrijfsstrategie en hoe bedrijven sneller kunnen groeien met behulp van digitale platformen.

De 35-jarige Roald Larsen is ceo en oprichter van Mind The Gap. Hij werkte eerder al onder meer voor eBay, Netlog, Groupon, iMinds en Accenture. “Duval Union is als partner een duidelijke accelerator voor de groei die ik wil realiseren”, zegt Larsen “Ik hou van hun co-ondernemerschapsaanpak en de kruisbestuiving met de andere gespecialiseerd competenties in de andere dienstenbedrijven van het ecosysteem geeft immens veel mogelijkheden.”

Voor Duval Union is het het zesde dienstenbedrijf binnen de groep en het dertiende in totaal. Ondanks het feit dat Mind The Gap nog maar pas bestaat kon het al projecten uitwerken voor BNP Paribas, Sanoma en iMinds.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content