Benchmarking report 2004 voor callcenters zoekt deelnemers

IT-dienstenleverancier Dimension Data is op zoek naar organisaties die willen deelnemen aan de zevende editie van het ‘benchmarking report’voor callcenters.

De netwerkintegrator publiceert jaarlijks in samenwerking met Merchants Limited, een filiaal van de groep Dimension Data, een wereldwijde studie over callcenters. Deadline voor de inschrijvingen is 28 mei 2004. Alle deelnemers ontvangen in november een gratis kopie van de studie. Voor de vorige editie van het marktonderzoek werden meer dan 200 callcenters in 19 landen op de 5 continenten ondervraagd door middel van een schriftelijke vragenlijst. Daarvan kwamen er 64 uit Europa en 16 uit België. Uit de enquête bleek verrassend genoeg dat de servicekwaliteit van call centers verslechterd is in vergelijking met de enquête die 4 jaar geleden werd gevoerd.Volgens Dimension Data is de vragenlijst dit jaar aangepast zodat het invullen sneller en eenvoudiger zal verlopen. Daarnaast komen nieuwe onderwerpen aan bod zoals de strategie achter de keuze voor een bepaalde locatie voor een callcenter en alternatieve communicatiemiddelen zoals sms’en. De gebruikelijke thema’s blijven onder meer human ressources, support, technologie, trainingen en prestatievermogen.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content