Cisco breidt partnerprogramma voor de KMO-markt verder uit

Cisco Systems heeft zijn partnerprogramma SMB Select uitgebreid met het SMB Select Growth Incentive. Dat moet de kanaalpartners van Cisco helpen om hun KMO-klanten nog beter te bedienen en meer oplossingen op maat van dat segment te leveren.

Zo kunnen die partners opleidingen volgen om hun technische vaardigheden en kennis van Cisco-technologie uit te breiden. Tegelijk biedt het SMB Select Growth Incentive hen financiële kortingen waardoor ze hun winstmarges kunnen vergroten.”In de negen maanden sinds de lancering van ons SMB Select-programma, hebben wij meer dan 30 nieuwe producten voor kleine en middelgrote ondernemingen gelanceerd”, verklaart Dominique Vanhamme, partnerverantwoordelijke van Cisco Belux. “Aangezien meer dan 85 procent van onze business via het indirecte verkoopkanaal verloopt, biedt deze markt heel wat mogelijkheden voor onze partners.”Het SMB Select Growth Incentive is bestemd voor alle SMB Select-partners in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA). Om in aanmerking te komen voor kortingen en Cisco Learning Credits, moeten ze een bepaalde jaaromzet halen uit Cisco-producten, plus een kwartaalgroei van 10 procent. Het SMB Select Growth Incentive kan worden gebruikt in combinatie met het Opportunity Incentive Program (OIP) of met andere programma’s en promoties van Cisco.Cisco lanceerde het SMB Select Partner Program in EMEA in augustus 2004. Op dit moment nemen er al meer dan 1.000 kanaalpartners uit meer dan 20 verschillende landen aan deel.Meer details over het SMB Select Partner Program en de aansluitingsvoorwaarden vindt u op [http://www.cisco.com/global/EMEA/landing/smb_engage/select/partners/index.shtml]Meer informatie over het Opportunity Incentive Program (OIP) is te vinden via[http://newsroom.cisco.com/dlls/partners/news/2004/pr_prod_09-06.html]

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content