Dure gsm-facturen door Pukkelpopdrama
Vele duizenden mensen die op de avond van het Pukkelpopdrama tevergeefs geprobeerd hebben om naar een familielid of vriend te bellen, krijgen nu een gepeperde rekening voor al die onbeantwoorde oproepen. Dat meldt Het Belang van Limburg.
Vele duizenden mensen die op de avond van het Pukkelpopdrama tevergeefs geprobeerd hebben om naar een familielid of vriend te bellen, krijgen nu een gepeperde rekening voor al die onbeantwoorde oproepen. Dat meldt Het Belang van Limburg.
Wie op de avond van de Pukkelpopramp een familielid of vriend op de weide belde, kwam in de meeste gevallen meteen op de voicemail van die persoon terecht. Het netwerk was tussen 19 en 23 uur namelijk zwaar overbelast.
“Als je op een voicemail komt, wilt dat zeggen dat je connectie hebt gemaakt en zo’n connectie wordt automatisch aangerekend”, legt Frédérique Verbiest van Proximus uit. “In het geval van het Pukkelpopdrama is dat natuurlijk heel vervelend. Daarom vragen we ook dat mensen die problemen hebben met die extra kosten op hun factuur zich melden bij onze klantendienst. Die zal dan geval per geval bekijken.”
Bij Base en Mobistar, de andere grote Belgische operatoren, klinkt hetzelfde verhaal. Maar dat die extra kosten ook terugbetaald worden, wil geen enkele operator gezegd hebben, zo besluit de krant.
Bron: Belga
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier