Een betere toekomst
Wanneer we Nostradamus vragen om zijn plaats af te staan voor een mededeling van interne aard, dan weet u het allicht al er staat iets te veranderen voor corporate.net. Dit keer is het niet anders.
In het kader van een versteviging van onze business-to-business portefeuille hebben we bij VNU Business Publications beslist om corporate.net een nieuwe wending te geven. En een nieuwe toekomst.Dit is het laatste nummer van corporate.net dat u ontvangt. De opvolger van corporate.net kreeg de roepnaam [corporate]solutions mee, en bewandelt deels verder de paden die corporate.net en CM Corpororate eerder al insloegen. Dat betekent dat we uitgebreid in zullen gaan op themas die u als lezer nauw aan het hart liggen beveiligiging, opslag, netwerken, ontwikkeltools,… Per editie zullen we n van deze themas grondig uitspitten. U krijgt daarrond dan achtergrondverhalen, voorbeelden uit de praktijk, maar ook en vooral handige overzichtslijsten met de diverse aanbieders in de specifieke niche die we in dat bepaalde nummer belichten. [corporate]solutions moet voortaan minstens vijf keer per jaar gaan verschijnen, telkens dus rond n techologisch thema. Dit jaar komen er nog drie edities van het blad, met beveiliging als het centrale thema in het nummer dat eind mei verschijnt. In september mikken we volledig op ontwikkeltools voor het het internet, terwijl we in het novembernummer bedrijfsnetwerken centraal stellen. [corporate]solutions wordt vanaf volgende maand een speciale serie binnen de Data News-portefeuille. Data News is het toonaangevende Belgische weekblad dat op een oplage van 25.000 exemplaren verspreid wordt onder ICT-professionals. Vanaf nu krijgt [corporate]solutions de ondertitel Data News Technical Series mee. Door [corporate]solutions onder de vleugels van Data News onder te brengen, kan VNU Business Publications het blad, met zijn bijna tien jaar verleden, een betere toekomst bieden.Naast deze Technical Series en de wekelijkse edities van Data News zelf, werd eind vorig jaar ook al een nieuw blad gelanceerd, [inter]active. [inter]active richt zich tot de beslissingnemer die uiteindelijk mee verantwoordelijk is voor bepaalde keuzes inzake ICT-strategie of technologie, maar die zelf niet per se technisch onderlegd is. Daarbij denken we bij voorbeeld aan de chief executive officer, de financieel directeur of sales en marketing managers. Steeds vaker worden zij bij beslissingen betrokken en voor projecten inzake data warehousing of customer relationship management zijn zij zelfs de eigenaars van projecten. Voortaan krijgt [inter]active, dat op kwartaalbasis verschijnt, de ondertitel Data News Management Series mee. Beslissingen over automatiseringsprojecten worden tegenwoordig nog maar zelden op n plaats genomen. Informatici pur sang kennen als geen ander de technische specificaties, terwijl topmanagers vooral weten hoe ze een ICT-project willen laten kaderen binnen de totaalvisie die zij hebben voor hun bedrijf. Alleen door samen de diverse aspecten te bekijken, kunnen zij de juiste beslissingen nemen. Via [corporate]solutions, via Data News en via [inter]active kan VNU Business Publications zich als geen ander al deze doelgroepen bereiken, met informatie op maat.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier