Facebook zet Belgische campagne in de kijker
Tijdens de voorstelling van Facebooks financiële resultaten werd een casestudy van Thomas Cook Belgium aangehaald als ‘een succesverhaal’.
Het was Sheryl Sandberg, COO van Facebook, die de Belgische casestudy uitlichtte tijdens de Earnings Call van de sociale netwerksite.
‘Reisorganisatie Thomas Cook heeft Facebook onlangs ingezet in België om een breed publiek te bereiken’, klonk het. ‘De reisspecialist gebruikt ook zogeheten custom audiences om zeer gericht berichten te tonen aan bestaande klanten, gebaseerd op bestemmingen waarin zij eerder interesse toonden.’
‘In een dag tijd’, vervolgt Sandberg, ‘werd maar liefst 30 procent van de Belgische bevolking bereikt, en de campagne behaalde een ‘return on investment’ van 3.85.’
Volgens Sandberg ‘zorgen resultaten als deze ervoor dat meer en meer marketeers zich aangetrokken voelen tot Facebook.’
De casestudy is terug te vinden via Facebook for Business. (MI)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier