Jo Caudrons nieuwste project heet One

One wordt, zoals het in marketingtaal zo mooi klinkt, een ‘full-service interactive agency’. Het zal gespecialiseerd zijn in internetoplossingen en e-marketing. Internetpionier Jo Caudron brengt in One de activiteiten en mensen samen van drie vooraanstaande agencies: theOriginals, tvAgency en Across Communications.

We berichtten er [eind augustus] al over, Jo Caudron stort zich in een nieuw ‘e-avontuur’. Met [One] maakt hij ‘één’ webagency van theOriginals, tvAgency en Across Communications, die alle drie hun strepen hebben verdiend in de internet- en communicatiewereld. Caudron werkt met een team van 20 mensen dat tal van competenties herbergt.Het is dan ook niet weinig wat One gaat aanbieden. Volgens Caudron zal het agency bedrijven helpen ‘new media experiences’ te ontwerpen, ontwikkelen en beheren om hun klanten te bereiken. “Want,” zo klinkt het, “Door hun veranderde houding tegenover media en adverteerders, zijn consumenten steeds moeilijker te bereiken. Die veranderingen laten zich niet alleen op het internet voelen, ook de traditionele media zoals tv, radio en print hebben hiermee te maken.”Concreet betekent dat dat het internet nog steeds de ruggegraat vormt, maar ook de andere media zullen deel uitmaken van de activiteiten van One. Tv, radio, print, live evenementen, point of sales marketing en mobiele technologie zullen worden geïntegreerd. Caudron zegt de competenties in huis te hebben om rich media sites, user-generated content, creatieve mediaplatforms en virale marketingcampagnes te creëren. One zou ook high-tech oplossingen kunnen leveren, content management- en portalsystemen, front- en backoffice integratie, volledige projectmanagement en implementatie. “Kortom, alles wat nodig is om een adequaat antwoord te bieden op complexe internetsituaties,” aldus nog Caudron.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content