Kookboek voor startende ondernemers

Wie een bedrijfje opstart en niet onmiddellijk investeringsgeld kan versieren, moet vaak krabben om op het einde van de dag nog een voedzame maaltijd te versieren.

Wie een bedrijfje opstart en niet onmiddellijk investeringsgeld kan versieren, moet vaak krabben om op het einde van de dag nog een voedzame maaltijd te versieren.

Zo verging het ook de jonge ondernemers van BzzyBee, een web 2.0-start-up in Silicon Valley. Zij waren het microgolfovenvoedsel moe en begonnen – in afwachting van investeringen voor hun bedrijf – aan een kookboekje voor jonge ondernemers. Het resultaat is een reeks spotgoedkope maar voedzame receptjes. Elk gerecht is voorzien van een geschatte prijs en het businessjargon – “investeren in kruiden levert een mooie ROI voor je kookkunst op” – wordt niet geschuwd. Zoals het een web 2.0-bedrijf betaamt, is het boek zowel in de papieren als in elektronische vorm te bestellen. Meer info op [www.lulu.com].

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content