KPN neemt geen aanstoot aan nieuwe slogan Proximus
De Nederlandse telecomoperator KPN heeft geen probleem met de nieuwe baseline van Proximus, “Altijd dichtbij”. KPN hanteerde die slogan tot een paar jaar geleden, maar maakt er nu geen zaak van.
“Het is een slogan van tien jaar geleden”, meldt een woordvoerder van KPN. Het bedrijf zegt geen verdere afspraken gemaakt te hebben omtrent de oude baseline. “Wat ons betreft, is het niet eens een zaak”, luidt het antwoord op de vraag of het bedrijf een probleem heeft met de nieuwe slogan van Proximus.
Optima claimt dan weer wel dat het nieuwe Proximus-logo te veel op dat van hen lijkt. De vermogensbeheerder vroeg Proximus tegen donderdagavond te stoppen met het gebruik van het logo, nadat het Belgacom woensdag ook al in gebreke stelde.
Maar het telecombedrijf weigerde in te gaan op de vraag van Optima. “Het is niet omdat sommige mensen vinden dat de logo’s op elkaar lijken, dat er sprake is van plagiaat”, aldus een woordvoerder.
De woordvoerder van Optima kon daarop niet zeggen welke stappen er nu ondernomen zouden worden. “Voer voor juristen” in de komende dagen en weken, luidde het. (Belga/MI)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier