Siebel neemt Ineto Services over

Siebel, leverancier van bedrijfssoftware, meldt de overname van Ineto Services, een leverancier van gehoste contact center oplossingen.

Siebel betaalt voor Ineto 5 miljoen dollar in contanten. De overname moet rond zijn tegen 30 januari.De Amerikaanse leverancier van ebusiness-software breidt hierdoor zijn CRM-portfolio uit. Volgens Siebel betekent de toevoeging van het overgenomen Ineto aan het Siebel CRM OnDemand-aanbod, dat Siebel zelf geen complexe telefonische hardware en software moet aankopen en integreren. Daardoor kunnen zowel kleine als grote bedrijven een contact center van hoogstaande kwaliteit ontwikkelen tegen een betaalbare prijs, aldus Siebel Systems. Die verklaring past alleszins in de strategie van het bedrijf. Enkele maanden geleden lanceerde Siebel zijn nieuwe strategie voor 2004 onder de slogan ‘CRM voor iedereen’, waarmee Siebel snel, eenvoudig en betaalbaar CRM wil leveren aan iedere onderneming. De klanten kunnen daarbij kiezen tussen een gehoste of een lokale versie, of een combinatie van de twee.Door de implementatie van de gehoste telefonische infrastructuur van Ineto services met Siebel CRM OnDemand, beschikken KMO’s nu over een ‘one-stop-shop’ voor de implementatie van een call center, zo stelt Siebel.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content