Siebel richt zich naar KMO’s

Siebel Systems kondigt een nieuwe strategie voor de ondersteuning van de verkoop, marketing en dienstverlening van KMO’s.

“Wij zien goede mogelijkheden om onze expertise als leverancier van front-office systemen nu ook beschikbaar te stellen aan kleine en middelgrote ondernemingen”, aldus Mike Lawrie, CEO van Siebel Systems. “Deze organisaties bieden wij ondersteuning bij het verwezenlijken van succes op het gebied van hun verkoop, marketing en dienstverlening. Marktpenetratie in de KMO-markt is een belangrijk component voor de nieuwe groeifase van Siebel Systems. De strategie die wij hiervoor hebben ontwikkeld, is een complete benadering waarmee wij organisaties van elke omvang in staat stellen met grotere efficiëntie te opereren op het terrein van verkoop en services, het onderhouden van klantrelaties en het genereren van extra inkomsten.’Volgens schattingen van analisten zijn er wereldwijd meer dan vijftien miljoen kleine en middelgrote ondernemingen. De KMO-markt, die volgens de definitie van Siebel Systems bestaat uit bedrijven met een jaaromzet van minder dan vijfhonderd miljoen dollar, wordt al sinds jaren onvoldoende bediend en is vrijwel geheel afhankelijk van een klein aantal gespecialiseerde leveranciers zoals Onyx, Pivotal, Salesforce.com en Sales Logix.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content