Telenet over de digitale revolutie

Telenet Business
Telenet Business
Partner content

Partner content verbindt organisaties met de lezers van en doet een beroep op de specialisten van Roularta Brand Studio voor tekst en illustraties. De inhoud wordt eventueel aangebracht door de partner en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

4 november 2019, 16:43 Bijgewerkt op: 17 augustus 2022, 07:39

Om niet achterop te raken in de digitale wereld, moeten bedrijven zich voortdurend blijven heruitvinden. Telenet ondersteunt die uitdaging met een brede waaier aan connectiviteitsoplossingen, waaronder glasvezel en – straks – 5G.

Telenet wil in de eerste plaats mee voorop lopen in de digitale revolutie. “Dat vraagt een nieuwe benadering naar de klant”, zegt Sam Schellekens, Senior Business Development Manager bij Telenet. “Het klassieke push-model wijkt voor een pull-model. Het gaat er niet langer om een bepaald aanbod naar de markt te brengen, maar wel om heel gericht te luisteren welke behoeften er bij de klant bestaan en daar dan op in te spelen.”

We drink our own champagne, stelt Telenet in dat verband. En dus maakt het bedrijf ook zelf gebruik van de digitale toepassingen die de operator in de markt zet. Zo biedt Telenet zijn medewerkers een moderne, digitale werkplek aan, met tools die voor extra ondersteuning zorgen. Zo wordt er een app ontwikkeld waarbij de medewerkers kunnen kijken waar er op het hoofdkantoor in Mechelen een beschikbare parkeerplaats is.