LBi koopt OX2

Webagentschap LBi heeft de Belgische webanalytics-specialist OX2 overgenomen. Daarmee haalt het bedrijf webgoeroes Aurélie Pols en David Rhee binnen.

Webagentschap LBi heeft de Belgische webanalytics-specialist OX2 overgenomen. Daarmee haalt het bedrijf webgoeroes Aurélie Pols en David Rhee binnen.

Benoit Lips, ceo van LBi, zegt dat het meten van de efficiëntie van digitale marketing tegenwoordig een must is. Daarom wil hij de expertise van OX2 toevoegen aan zijn bedrijf. OX2 is een Brusselse webanalytics-specialist die opgericht is in 2003. Het bedrijf vertoonde een snelle groei, met de uitbreiding naar Frankrijk en Duitsland. De naam en faam van het bedrijf is voor een groot deel ook te danken aan de aanwezigheid van webanalytics-goeroes Aurélie Pols en David Rhee. OX2 draait een omzet van 1,1 miljoen euro met 14 mensen.

LBi is een Europees fusiebedrijf van de webagentschappen Lost Boys en Icon Medialab. LBi België is dan weer ontstaan uit de samensmelting van de webspecialisten DAD en Winsome.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content